Potřebujete pomoci nebo více informací?



Specialisté OVH jsou připraveni na všechny Vaše obchodní a technické dotazy a rady ohledně služeb, produktů, či problémů s jakýmkoli naším produktem.


Vytvoření zákaznického účtu

Potřebujete pomoci s objednávkou?
OVH Vám poskytne podporu e-mailem nebo po telefonu


Spojte se s našimi poradci


246 030 899

Pondělí - pátek: 9:00 - 17:30. Celková cena hovoru.







Chcete se s námi spojit s technickým dotazem?
Kontaktujte tým našich profesionálů




Váš web není dostupný? Server neodpovídá?
Zkontaktujte odborníky OVH na telefonii a založte incident ticket.

Chcete-li řešit incident, OVH provede diagnostiku.
Jestliže diagnostika ukáže, že je chyba na straně OVH, řešení problému je součástí Vašich služeb u OVH.

Jinak Vám bude diagnóza, která může být zpoplatněna, účtována částkou 560,00  bez DPH.



VIP podpora: blíže zákazníkovi a rychlejší reakční čas



Aktivity Vašeho podnikání závisí na službách OVH. Požadujete rychlou reakci od incident týmu či od obchodní a technické podpory.

Chcete mít k dispozici jednu osobu, která bude navrhovat řešení přizpůsobené přímo Vašim požadavkům?

Ať už je Vaše infrastruktura věnována hostování webových stránek, e-mailům nebo správě telefonie, OVH VIP podpora splní vaše očekávání. Tato služba je účtována 1225,00  bez DPH/měsíc*, bez ohledu na typ a množství služeb, které v současné době využíváte. Na druhé straně se automaticky aplikuje na nově objednané služby.



OVHVIP podpora
Obchodní a technické poradenství
Telefon + e-mail (pracovní doba)v ceněv ceně
Obchodní a technické poradenstvív ceně
Poruchy
Telefon + e-mail (24/7)v ceněv ceně
Prioritní řešenív ceně
Zásahy mimo garanci
Standardní zásahy od pondělí do pátku, 9:00 - 19:00v ceně
CenaZdarma
Urgentní zásahy 24/7v ceně
Fronta < 15 minv ceně
Administrátor mě kontaktuje telefonickyv ceně
Cena5800,00  bez DPH (7018,00 Kč s DPH) **
Ceník
0 Kč (zahrnuto v ceně služby)1225,00  bez DPH (1482,25 Kč s DPH) *
Objednat

* roční fakturace
** Částka odpovídá první hodině práce (zahrnuje diagnózu, odhad nákladů a částečné nebo úplné odstranění problému po vydání odhadu nákladů ze strany zákazníka).






Pokračováním prohlížení této stránky souhlasíte s použitím cookes, sloužících k hladkému a plynulému procházení a pro získávání statistik.
Více o správě cookies

OK