Potřebujete pomoci nebo více informací?



Specialisté OVH jsou připraveni na všechny Vaše obchodní a technické dotazy a rady ohledně služeb, produktů, či problémů s jakýmkoli naším produktem.


Vytvoření zákaznického účtu

Potřebujete pomoci s objednávkou?
OVH Vám poskytne podporu e-mailem nebo po telefonu


Spojte se s našimi poradci


246 030 899

Pondělí - pátek: 9:00 - 17:30. Celková cena hovoru.







Chcete se s námi spojit s technickým dotazem?
Kontaktujte tým našich profesionálů




Váš web není dostupný? Server neodpovídá?
Zkontaktujte odborníky OVH na telefonii a založte incident ticket.

Chcete-li řešit incident, OVH provede diagnostiku.
Jestliže diagnostika ukáže, že je chyba na straně OVH, řešení problému je součástí Vašich služeb u OVH.

Pokud to není tento případ, bude provedení diagnostiky zpoplatněno. 560,00 bez DPH.



VIP podpora: blíže zákazníkovi a rychlejší reakční čas



Aktivity Vašeho podnikání závisí na službách OVH. Požadujete rychlou reakci od incident týmu či od obchodní a technické podpory.

Chcete mít k dispozici jednu osobu, která bude navrhovat řešení přizpůsobené přímo Vašim požadavkům?

Ať už je Vaše infrastruktura věnována hostování webových stránek, e-mailům nebo správě telefonie, OVH VIP podpora splní vaše očekávání. Tato služba je účtována 1225,00 bez DPH/měsíc*, bez ohledu na typ a množství služeb, které v současné době využíváte. Na druhé straně se automaticky aplikuje na nově objednané služby.



OVH VIP podpora
Obchodní a technické poradenství (vyhrazený poradce)
Telefon + e-mail (pracovní doba) v ceně v ceně
Obchodní a technické poradenství v ceně
Poruchy
E-mail (24/7) v ceně v ceně
Prioritní řešení v ceně
Zásahy mimo garanci
Standardní zásahy od pondělí do pátku, 9:00 - 17:30 v ceně
Cena Zdarma
Urgentní zásahy 24/7 v ceně
Zahájení zásahu do 15 minut v ceně
Zpětné volání technikem (v případě nutnosti) v ceně
Cena 5800,00 bez DPH (7018,00 Kč s DPH) **
Ceník
0 Kč (zahrnuto v ceně služby) 1225,00 bez DPH (1482,25 Kč s DPH) *
Objednat

* roční fakturace
** Částka odpovídá první hodině práce (zahrnuje diagnózu, odhad nákladů a částečné nebo úplné odstranění problému po vydání odhadu nákladů a souhlasu ze strany zákazníka).