FAQ - Aktualizace smluv OVHcloud Europe

Aktualizace smluv OVH CZ  & SYS CZ

Zde najdete odpovědi na dotazy ohledně změn smluv uzavřených s OVH / SYS CZ, které vstoupí v platnost 12. listopadu 2020 po převodu na OVHcloud Europe.

Tento dokument se týká pouze zákazníků OVH CZ / SYS CZ

Anglická verze tohoto průvodce je k dispozici zde.

Jaké jsou největší změny?

  • Kterých produktů se to týká?

Od 12. listopadu 2020 všech produktů objednaných na stránkách OVH CZ / SYS CZ.
 

  •  Změní se objednávka těchto produktů?

Od 12. listopadu 2020 již nebude možné u OVH / SYS CZ podat objednávku na vytvoření nového produktu. Nové objednávky je třeba provádět na webu OVHcloud Europe.
 

  •  Je stále možné obnovit moje produkty?

Od 12. listopadu 2020 do 1. března 2021 budete moci na OVH / SYS CZ obnovit své produkty po dobu maximálně 3 měsíců. Po uplynutí této doby již nebudete moci obnovit své produkty na OVH / SYS CZ.

Výjimkou jsou názvy domén jmen a produkty Exchange, které jsou roční. Lze je prodloužit nejdéle o 12 měsíců.

  • Co mám dělat, pokud chci prodloužit své stávající produkty po 1. březnu 2021 a/nebo zadat objednávku na vytvoření produktu?

V takovém případě přejděte do svého správce, kde se dozvíte o nových smlouvách a provedete jejich validaci.

Validace těchto smluv vám umožní využívat v OVHcloud Europe celý katalog OVHcloud.

  •  Co se stane s produkty, které již mám?

Po migraci do OVHcloud Europe / SYS Europe zůstanou produkty aktivní až do data vypršení platnosti. V případě migrace si tedy ponecháte všechny své aktuální služby.

  •  Změní se můj zákaznický účet?

Přístup do vašeho zákaznického účtu se nezmění a k přihlašování budete stále moci používat stejný zákaznický účet.

Je třeba poznamenat, že od 1. března 2021 dojde k úplnému přepnutí na angličtinu.

  •  Co se stane, pokud jsem provedl(a) objednávku, ale ještě jsem ji neuhradil(a)?

Všechny neuhrazené a tedy ještě neprobíhající objednávky, s výjimkou prodloužení, budou zrušeny k 12. listopadu 2020. Po dokončení migrace budete moci opět provést objednávku, a to přímo na webu OVHcloud Europe / SYS Europe.

Obdržíme-li platbu za zrušenou objednávku, bude tato částka zákazníkovi vrácena.

Podrobnosti o fungování

  •  Chci validovat nové smlouvy ve svém zákaznickém účtu, ale tlačítko je šedé?

Aby bylo možné validovat nové smlouvy, je třeba splnit tři podmínky:

1. Máte-li na svém účtu dluh, bude nutné jej uhradit v této části na OVH CZ a/nebo v rubrice „Moje smlouvy“ v Manager SYS

2. Pokud aktuálně probíhající, ale nefinalizovanou objednávku, budete muset počkat na její finalizaci či zrušení. Stav svých objednávek můžete sledovat zde na OVH CZ a/nebo ze svého účtu Manager SYS

3. Pokud v současné době provádíte změny kontaktu u jednoho ze svých produktů, budete muset tuto operaci finalizovat nebo zrušit. Své aktuální operace můžete sledovat zde na OVH CZ a/nebo ze svého účtu Manager SYS

 

  •  V současné době mám na svém účtu OVH / SYS věrnostní body nebo kredity, přijdu o ně?

Ne, nemusíte se bát. Věrnostní body a/nebo kredity na vašem účtu OVH / SYS budou zachovány a budete je moci využívat i na OVHcloud Europe / SYS Europe.

 

  •  Musím zálohovat svá data a znovu je importovat do svých služeb?

Ne, na vašich datech nedochází k žádným úpravám. Tato operace souvisí s dříve validovanými všeobecnými obchodními podmínkami a v konfiguraci vašich produktů nedochází k žádným změnám.

  •  Dostanu nabídku nových produktů?

Společnost OVHcloud Europe / SYS Europe skutečně nabízí mnohem širší katalog produktových řad.

Budete tedy moci vybírat z mnohem širší nabídky.

  •  Změní se kontaktní číslo na podporu?

Číslo +420 246 030 899 bude fungovat i nadále.

Způsoby platby

  •  Co se stane s mými registrovanými způsoby platby?

Po validaci nových obchodních podmínek budou vaše způsoby platby OVH CZ / SYS CZ automaticky převedeny do OVHcloud Europe / SYS Europe.

  •  Jaké platební metody jsou akceptovány v OVHcloud Europe / SYS Europe?

Akceptované platební metody:

-       bankovní karta (Visa nebo Mastercard);

-       PayPal

-       inkaso (máte-li účet v zóně SEPA, tj. jedné ze 33 evropských zemí).

Kontaktujte naši podporu, která vás provede jednotlivými kroky.

  • Jaká měna je akceptována na OVHcloud Europe / SYS Europe?

Měnou používanou v systému OVHcloud Europe / SYS Europe je euro.

Automatické prodloužení

  •  Co se stane s mými službami automatického prodloužení?

Automatická prodloužení budou nadále fungovat do 1. března 2021 na OVH CZ / SYS CZ.

Možnost automatického prodloužení bude proto od 1. března 2021 na OVH CZ / SYS CZ deaktivována.

  • Bude možné aktivovat automatické prodloužení mých produktů mezi 12. listopadem 2020 a 1. březnem 2021 v OVH CZ / SYS CZ?

Po 12. listopadu 2020 nebude na OVH CZ / SYS CZ možné aktivovat automatické prodloužení.

Chtěli bychom vás požádat, abyste ve svém zákaznickém účtu vyjádřili souhlas s novými všeobecnými obchodními podmínkami a mohli tak tuto možnost využívat.

  •  Vaše otázka není mezi nejčastějšími dotazy?

Neváhejte kontaktovat naše centrum nápovědy