Exchange 2013 FAQ



Avantages d'Exchange 2016


Quelles sont les principales différences entre les offres Exchange 2010, Exchange 2013 et Exchange 2016 ?

L' offre Hosted Exchange 2016 offre davantage de fonctionnalités, notamment dans le cadre d’une utilisation collaborative. La capacité de stockage est passée à 50 Go par compte.

Nakonec máte k dispozici zcela nový objednávkový systém a rozhraní pro nastavení služby. Také kontrolní panel je nový. Vše snazší, pochopitelnější, rychlejší.



Du côté des applications, quelles nouvelles fonctionnalités apporte Exchange 2016 ?

En plus des améliorations techniques sur l’infrastructure, Exchange 2016 propose de nouvelles fonctionnalités sur ses différentes applications :
  • Spolupráce: Integrace s SharePoint, OWA Web apps - Excel, Word, PowerPoint.
  • Inteligentní inbox: Návrhy hledání, fault-tolerant hledání.
  • OWA (Outlook Web App) rozhraní bylo optimalizováno pro dotykové displeje
  • Nový offline režim umožňující zobrazit staré e-maily bez nutnosti připojení k Internetu




Jaké jsou výhody nabídky Private oproti Hosted?

Hosted Privátní
Server Webhosting Privátní
IP Webhosting Dedicated
Zdroj Webhosting Dedicated
Certifikát SSL Webhosting Upravitelné




Proč si OVH zvolilo Microsoft Exchange?


Objednávky/Administrace/Fakturace


Est-il possible de migrer de l’offre Exchange 2010 à Echange 2016 ?

Actuellement il n'est pas possible de migrer de manière automatique de l'offre 2010 vers l'offre 2016. Pour profiter d’Exchange 2016, il est nécessaire de migrer manuellement vos comptes suite à la commande d’une nouvelle offre.

Vous pourrez utiliser notre outil OMM pour la migration des données



Est-il possible de migrer de l’offre Exchange Hosted 2013 à Exchange Hosted 2016 ?

Migraci z verze 2013 na verzi 2016 lze provést ze Zákaznického prostoru pomocí migračního tlačítka. Migrace je zdarma a nepřeruší chod služby.



Je nutné mít u OVH registrovanou doménu, abych si mohl objednat službu Exchange?

Ne, můžete použít libovolnou doménu, kterou vlastníte.



Jaké jsou závazky při objednání a na jakou dobu?

Při objednání služby Exchange nevznikají žádné závazky. Výjimkou je předplacení služby na 12 měsíců dopředu.

L'offre Exchange est en renouvellement automatique, il est nécessaire d'effectuer votre résiliation avant la date anniversaire.

Zrušení služby můžete zadat kdykoliv, v platnost vstoupí k datu automatického obnovení (kdy místo k obnovení dojde ke zrušení služby).



Comment fonctionne le nouveau système de facturation mensuelle pour l'offre Private ?

Každý měsíc jsou generovány faktury a to vždy ke stejnému dni v měsíci, kdy jste si službu pořídili. Výše částky na faktuře závisí na počtu Vašich existujících e-mailových účtů.

Jestliže si vytvoříte nový účet u již existující služby, bude jeho cena přidána na měsíční fakturu.

Si vous avez choisi de prépayer vos services, le pré-paiement sera utilisé pour payer les nouveaux comptes configurés.



Jak je řešeno obnovování služby?

Každý měsíc dostanete fakturu k zaplacení.

Platba je automaticky stržena z přiřazené platební karty nebo z bankovního účtu, který byl k tomuto účelu Vámi schválen. V případě selhání vybrané automatické platební metody bude použit účet OVH.



Jak je spravována fakturace, jestliže vytvořím a nastavím účet u již existující služby?

Faktury jsou generovány vždy ve stejný den, kdy byla služba pořízena. Faktura v sobě zahrnuje službu a všechny účty, které se k ní vztahují.

Jestliže přidáte účet na existující službu, bude Vám za něj účtována cena za celý měsíc, kdy byl přidán. Cena se bude vztahovat k maximálnímu počtu účtů, které byly nastaveny během měsíce.

Jestliže jste si zvolili předplacené služby, bude předplacená částka využita na nastavení nového účtu.



L'offre Exchange Hosted 2016 est-elle remboursable en cas d’interruption en cours d’année ?

Non, l'offre Exchange Hosted 2016 n'est pas remboursable en cas d’interruption en cours d’année.

Máte však možnost si přidat nové e-maily na svůj aktivní účet.



L'offre Exchange Private 2016 est-elle remboursable en cas d’interruption en cours d’année ?

Non, l'offre Exchange Private 2016 n’est pas remboursable en cas d’interruption en cours d’année.



Où est physiquement hébergée mon offre Hosted Exchange 2016 ?

Vos données sont exclusivement hébergées dans nos Datacentres en France.





Nastavení


Jak mohu přenést/kopírovat účet Exchange 2010/2013 na nový účet?

Que ce soit un service chez OVH ou externe, il est possible de transférer un compte Exchange 2010, 2013, gmail, yahoo, imap vers un autre compte Exchange 2016 hébergé par OVH.

Jestliže tedy přenášíte své Exchange služby k OVH, můžete je migrovat snadno a zdarma.

Podívejte se na náš

Seznamte se s nástrojem OVH Mail Migrator.



Co se stane po vytvoření objednávky?

Přijde Vám e-mail s potvrzením. Služba bude vytvořena v Zákaznickém prostoru, kde si nastavujete své účty.



Jak mohu přidat účet?

V Zákaznickém prostoru můžete přidávat, mazat či měnit účty na všech svých službách Exchange.

Abyste to provedli, musíte nejdříve zvolit v levém menu požadovanou službu a kliknout na záložku "Účet Exchange" a poté na tlačítko "Přidat".




Jak mohu získat informace o svých účtech?

V Zákaznickém prostoru si v levém menu zvolte požadovanou službu a klikněte na záložku "Účet Exchange". Zobrazí se Vám seznam všech účtů se všemi hlavními informacemi:
  • E-mailová adresa
  • Velikost dostupného/použitého prostoru
  • Počet aliasů
  • Stav
  • Licence Outlook





Jak mohu nastavit účet?

Ze záložky "Účty Exchange" v Zákaznickém prostoru si můžete zvolit požadovaný účet a kliknout na tlačítko "Nastavit".

Zde můžete provádět různé akce, jako například změnit e-mailovou adresu, přidat licence Outlook, změnit typ účtu.



Jak přidám doménu k mé službě?

V Zákaznickém prostoru si zvolte požadovanou službu v levém menu a klikněte na záložku "Přidat doménu".

Il est alors possible d’utiliser un domaine parmi ceux gérés chez OVH, de saisir un nom de domaine libre.



Jak získám své staré e-maily po objednání této služby?

Své e-maily si můžete přenést pomocí PST importu. Stačí Vám vytvořit si .pst soubor (například z Outlooku) u předchozího účtu a poté je importovat do svého e-mailového klienta, kde máte nastaven svůj nový účet.

Pro migraci dat lze stále použít rozhraní OMM.



Změní OVH MX záznamy po dodání Exchange?

Ne, MX záznamy nejsou automaticky změněny. Změnu musíte provést ze svého Zákaznického prostoru.

MX záznamy lze automaticky upravovat po přidání nové domény do Exchange.



Combien de comptes e-mails Exchange 2016 peuvent être ajoutés par domaine sur l’offre hosted ?

Il est possible d'ajouter 20 000 comptes mails par nom de domaine sur l’offre Hosted. Au-delà, il est possible d'ajouter davantage de comptes mails par nom de domaine sur l'offre Dedicated Exchange, disponible à partir de 1000 comptes.



Quelles sont les limites de l'offre Hosted Exchange 2016 concernant le nombre d'envoi de mail, le nombre maximum de destinataires en copie et la taille des pièces jointes ?

Il n'y a pas de limite sur le nombre d'envois de mail. Le nombre maximum de destinataires en copie est de 200. Les pièces jointes, quant à elles, ont une taille limitée à 100 Mo (uniquement en SMTP).



L'utilisation de l'Active Directory du serveur Exchange est-elle possible ?

Ne, tato možnost není v současnosti dostupná.



Jak často zálohujete data?

Dans le cadre de l'offre Hosted, les données sont sauvegardées toutes les heures, de manière automatique. Concernant l'offre Private, les sauvegardes ont lieu une fois par jour, automatiquement également.



Je dostupná záloha e-mailů, kalendářů a účtů?

Záloha e-mailů, kalendářů a kontaktů je k dispozici po dobu 15 dnů. Záloha účtu je nastavena na 30 dní.



Mohu požádat OVH o vytvoření a nastavení mých účtů?

OVH neprovádí žádné automatické úpravy platformy Exchange. Pro pomoc s konfigurací se obraťte na naše příručky nebo zavolejte na podporu.