FAQ | Domény

Časté dotazy týkající se nových domén

Co je to nová přípona?
Pojmem "nová přípona" označujeme takové přípony, které bude již brzy možné zaregistrovat jako domény, a které následně rozšíří nabídku již existujících generických a geografických domén (.com, .cz, .net ...).

Co je to předběžná rezervace u OVH ?
Předběžnou rezervací naši zákazníci vyjadřují zájem o některou z "nových domén". Díky předběžné rezervaci můžeme zákazníky informovat ohledně všech novinek týkajících se těchto domén (cena, datum uvolnění, atd.).

Díky předběžné rezervaci se celý proces objednávky značně urychlí, což zvýší Vaše šance na registraci konkrétního doménového jména.

Je předběžná rezervace zpoplatněna?
Nikoli. Předběžná rezervace je zcela zdarma.

Týká se předběžná rezervace pouze zákazníků OVH?
Nikoli. Žádné takové omezení neexistuje.
Abychom Vás mohli upozorňovat na aktuality týkající se nových doménových koncovek, budeme po Vás požadovat pouze vytvoření zákaznického účtu OVH.

Přesto k předběžné rezervaci nemusíte mít u OVH žádnou placenou službu.

Bude mojí povinností zakoupit si předběžně zarezervovanou doménu v okamžiku, kdy bude k dispozici?
Nikoli. Žádné takové omezení neexistuje.
Přeběžná rezervace slouží k vyjádření Vašeho zájmu o konkrétní doménu a k tomu, abychom Vás mohli informovat o novinkách týkajících se její případné registrace.

Zaručí mi předběžná rezervace dostupnost dané domény?
Nikoli, a to hned z několika důvodů.

Především proto, že přihláška k ustavení nové doménové koncovky může být zamítnuta sdružením ICANN. V takovém případě daná koncovka vůbec nevznikne. Také nemůžeme rezervovat domény s koncovkou, která ještě nebyla ICANN schválena. V případě schválení budou registrace prováděny systémem "kdo dřív přijde, ten dřív mele".

V okamžiku schválení nové koncovky Vám OVH okamžitě nabídne Vaši zarezervovanou doménu k registraci (včetně odkazu na její okamžité zakoupení). Vaše šance na registraci vybrané domény tak rapidně vzrostou.

Časté dotazy týkající se obnovení

Možnosti obnovení služeb
Na stránkách OVH.CZ

Na domovské stránce OVH klikněte na pole s nápisem "Zadejte název domény".
Zadejte název služby (např. ovh.cz) a klikněte na tlačítko "Obnovit".
Pozn.: můžete zadat i vícero služeb a provést tak jejich obnovení současně.



Ze Zákaznického prostoru OVH

Klikněte na tlačítko "Fakturace" v horní části obrazovky a přejděte do sekce "Mé služby".
Následně se zobrazí tabulka s Vašimi aktivními službami. U každé služby můžete nastavit frekvenci plateb.



Automatické obnovení

V Zákaznickém prostoru OVH klikněte na tlačítko "Fakturace" a přejděte do sekce "Mé platební metody".
Zde můžete přidat některou z následujících platebních metod: převod z bankovního účtu, platební karta.
V záložce "Mé služby" můžete aktivovat funkci automatického obnovení pro jednotlivé služby.



Potřebujete poradit s cenou?
Na stránkách OVH.CZ

Jednoduše vytvořte objednávku požadované služby. Veškeré objednávky na webových stránkách OVH.CZ jsou nezávazné a vstupují v platnost až po obdržení platby.
Samotné vytvoření objednávky Vás k ničemu nezavazuje - můžete vytvářet kolik objednávek chcete!



Kontaktujte nás

Telefonní číslo: +420 246 030 899.
E-mailový kontakt zde.



Potřebujete poradit?

Zavolejte nám na +420 246 030 899 *

Pondělí - Pátek, 9:00 - 17:30

* Platba dle ceníku telefonního operátora