Podpora OVH




PODÍVEJTE SE NA PODPORU 2014


Získejte přehled o aktualizaci podpory služeb u dedikovaných serverů.
Objevte rozdíly mezi našimi službami a podporou oproti naší konkurenci.






SLUŽBY PODPORY STANDARD FASTPATH ADVANCED
Ceník V ceně 10 % z měsíční ceny 30 % z měsíční ceny
Speciální funkce Přístup k expertízám našeho týmu podpory Získejte výhody zrychlené řešení a náhledu produktů Pokročilá podpora od našich expertů ve zrychleném čase
Dodání serveru Záleží na dostupnosti Záruky skladových zásob Záruky skladových zásob
Přístup k podpoře služeb Nonstop přístup 24/7
Doba řešení
(e-mailem)
4 hodiny 15 minut 15 minut
Váš administrátor Technické experty / síťové a systémové administrátory
Podpora zahrnuje Fyzické stroje
Virtuální stroje vytvořené na serverech (exklusivně u OVH)
Virtuální rack/privátní síť
Infrastruktura Cloud



 

OBCHODNÍ PODPORA


Odpovědi na Vaše obchodní dotazy týkající se produktů a jejich možností
Příprava smlouvy/objednávky pro zákazníka
Analýza Vašich požadavků a nabídka odpovídajících služeb
Informace o objednávkách a jejich stavu
Kontrola fakturačního stavu



 

CENTRUM DOKUMENTACE


FAQ/Fórum/Příručky/Lexikony produkty a služby OVH
BEST PRACTICE software a aplikace NENÍ OVH
Administrativní materiály podpory
Doporučení infrastruktury/White papers



 

OVH API

Podívejte se na stránky OVH API


Správa produktu přes Explorer API
Použijte funkce API pro Váš projekt
Automatizace úkolů pomocí API



 

SYSTÉM RESCUE


Rescue OVH pro Linux
Rescue OVH pro BSD
Rescue WinPe pro Windows
Rescue testy hardware



 

OBJEVTE NOVÉ PRODUKTY


Přehled produktu
Zůčastněte se beta testu



 

AUTOMATICKÝ DOHLED

Dohled a upozornění/Naplánované ověření


MONITORING HARDWARE ÚROVEŇ 1 - Detekce chyby
Automatický monitoring pingu
Automaticky spouštěný zásah
Garantovaný čas zásahu (GIT) Podle serveru (1 h) 1 hodina 1 hodina
Garantovaný čas opravy (GTR) Podle serveru (GTI + 2 h) 1 hodina 1 hodina
Kompenzace v případě nedodržení časového rámce 5 % ceny serveru za hodinu a maximálně 100 % měsíční ceny
MONTORING HARDWARE ÚROVEŇ 2 - preventivní
Automatická upozornění RTM Samostatné služby Samostatné služby Aktivace při objednání
Naplánované preventivní zásahy



 

ZADÁNÍ INCIDENTU A ZÁSAHU

Managed OVH


Testy a diagnostika Diagnostika placená zákazníkem
Dodání postupu
Diagnostika placená zákazníkem
Dodání postupu
Diagnostika prováděná OVH
Oprava selhání hardwaru a poruch úrovně 1 a 2 Oprava po diagnostice provedené zákazníkem
schváleno OVH
Oprava po diagnostice provedené zákazníkem
schváleno OVH
Přímé řešení OVH
Zásah na spatně fungujícím stroji či celé infrastruktuře Oprava po diagnostice provedené zákazníkem
schváleno OVH
Oprava po diagnostice provedené zákazníkem
schváleno OVH
Přímé řešení OVH



INCIDENTY A ZÁSAHY

Správa zákazníka


Naše zásahy Exklusivně: : Přes 30 zásahů na serveru - Seznam
Diagnostiky (odpovědnost zákazníka) Diagnostika placená zákazníkem
Dodání postupu
Diagnostika placená zákazníkem
Dodání postupu
Diagnostika prováděná OVH
Kredit na diagnostiky 3 diagnostiky za měsíc v ceně
(maximálně 15 minut)
Oprava, zásah a upravení Řešeni'zákazníkem s přístupem k dokumentaci Řešeni'zákazníkem s přístupem k dokumentaci Zásah provedený OVH
Kredit pro zásahy n/a n/a Odečteno z Vašeho placeného časového kreditu (minimálně 30 minut)

30 minut v ceně
Co nepokrýváme Seznam

Na začátek stránky