Vaše otázky týkající se dedikovaných serverů




FAQ techniky a možnosti


Otázky týkající se dedikovaných serverů


Z čeho se skládá instalační poplatek?

Instalační poplatek se týká nákladů na zhotovení a připojení serveru do našeho datacentra. Tento poplatek je účtován před spuštěním serveru a nesouvisí s délkou předplatného.



Kde si mohu objednat nabízené možnosti?

Možnosti můžete objednat přímo ze svého Zákaznického prostoru OVH a to ihned po dodání serveru.



Jsou všechny dedikované produkty kompatibilní s mým serverem?

Možnosti jsou spjaty se třemi řadami serverů, takže záleží na tom, zda máte server Enterprise, Hosting, nebo Infrastructure.Vždy je potřeba zkontrolovat, zda je možnost kompatibilní s Vaším serverem a to ještě před samotným dokončením objednávky.



Proč je Anti-DDoS ochrana zahrnuta již v ceně jako standard?

Ochrana Anti-DDOS není jednou z volitelných možností u OVH ze dvou důvodů:

  • útok na Váš server by měl vliv na Vaše podnikání a způsobil by pád či přerušení služby
  • útok na Váš server by způsobil zatížení naší sítě a ovlivnil ostatní zákazníky

Takže abychom neudělali z Anti-DDoS možnosti "luxusní zboží" dostupné jen pro někoho, rozhodli jsme se investici do této možnosti rozložit mezi všechny zákazníky a zprovoznit ji u všech našich služeb již v základu.



Proč je nová podpora spjata s mým serverem a nikoli s mým zákaznickým účtem?

Je velmi pravděpodobné, že zákazník s velkým množstvím serverů bude potřebovat naši podporu častěji, než zákazník s jediným serverem. Takže se zdá být logické, když se cena podpory rozloží na počet serverů, nežli aby se platila částka, která nemá s počtem serverů žádnou spojitost.



Jak si mohu zvýšit úroveň podpory pro můj server?

Přímo přes Váš Zákaznický prostor si můžete pro svůj server zvolit podporu Premium. Půjdete do sekce s podporou a vytvoříte si na tuto podporu objednávku.



Jak dlouhá je záruka na komponenty?

Od úplně prvního dne, kdy si u nás pořídíte hostingovou službu, využíváte automaticky i hardwarovou údržbu 24/7. To znamená, že jakýkoli vadný prvek Vaší infrastruktury je vždy zdarma nahrazen novým. Exklusivně u OVH.



Proč můj server potřebuje certifikát o shodě?

OVH se stalo vůdčím světovým výrobcem serverů. To nám umožňuje provádět testy kompatibility na různých technologiích na trhu, ale především testovat servery před jejich dodáním. To je tedy důvodem, proč provádíme HW a SW testy na shodu. Jednoduše jde o to, abychom se ujistili, že servery fungují, jak mají.





Šířka pásma


Jaké jsou rozdíly mezi třemi nabídkami šířky pásma mimo samotné velikosti šířky pásma?

S nabídkami Premium, Platinum a Ultimate budete využívat výkonu OVH sítě napříč stále se rozšiřujícím pokrytím. Za tímto pokrytím budete převedeni na další síťové poskytovatele tak, abyste mohli využít garantované rychlosti zvolené služby.



Jakou službu bych měl zvolit, pokud jsou moji internetoví uživatelé příliš vzdáleni od datacenter OVH?

Otázka, kterou si musíte položit je, zda je úroveň kvality služby (latence) kritická pro Vaše podnikání. Nabídka Premium se hodí například pro použití při masivním stahování, ale jestliže nabízíte živý streaming, budete potřebovat nabídku Ultimate, která zaručí nízké časy latence pro Vaše zákazníky.



Co je to Burst šířky pásma?

Funkce Burst 1 Gb/s a 3 Gb/s je implicitně nastavena na serverech připojených pomocí 1 a 10 Gb/s. Tato funkce se automaticky deaktivuje jakmile Vaše průměrná spotřeba garantované šířky pásma přesáhne 50 %.



Jak je počítáno mé použité burst období?

Každých 6 hodin přepočítáváme průměrnou spotřebu šířky pásma (95 %) a porovnáváme ji s 50 % garantované šířky pásma. Jestliže je hodnota nižší, nic neměníme. Jestliže je vyšší, deaktivujeme dočasně burst a Vy ho nebudete moci sami aktivovat. Jinými slovy máte možnost 5 % času v měsíci (zhruba půl dne) dosahovat rychlostí 1 nebo 3 Gb/s bez omezení. Jestliže mimo těchto 5 % spotřebujete více než 50 % garantované šířky pásma, bude Váš burst deaktivován a budete moci používat pouze garantovanou šířku pásma.



Mohu deaktivovat burst a co se v takovém případě stane?

Můžete deaktivovat burst pomocí API a Vaše šířka pásma se tak vrátí na původní implicitně garantovanou.



Šířka pásma Burst: na co se používá tato služba?

Šířka pásma Burst je ideální pro skokové zátěže na síti například u vysílání TV, posílání hromadných e-mailů, marketingové kampaně, nebo při zajištění vysoké rychlosti při aktualizacích software u Vašich zákazníků. Jestliže byste chtěli mít neustále vysokou rychlost přenosu dat, podívejte se na naše nabídky šířky pásma.





IP adresy a bloky IP adres


Jestliže neobnovím svůj server, co se stane s IP adresami a bloky IP adres?

IP adresy a bloky IP adres nasměrované na server budou recyklovány společně se serverem, mimo případu, kdy je přesunete na jiný server.



Jestliže neobnovím svůj server, co se stane s IP z rozděleného bloku?

IP z bloku adres, který byl rozdělen, budou automaticky zaparkovány a zpoplatněny 56  bez DPH/měsíc/IP (67,76 Kč s DPH) .



Jak si mohu ponechat IP adresy, aniž bych je měl nasměrovány na server?

Můžete je změnit na zaparkované a budete je tak moci použít v budoucnu. Všechny zaparkované IP adresy i bloky IP adres budou zpoplatněny. 56  bez DPH/měsíc/IP (67,76 Kč s DPH) .



Jak budou zpoplatněny zaparkované IP adresy?

Poslední den v měsíci od nás dostanete fakturu za všechny IP adresy, které byly v měsíci zaparkovány. IP adresy, které nebudou zdarma (především u serverů Kimsufi), budou placeny stejným způsobem.



Platím profesionální použití. Co se stane s cenami za IP adresy?

Jestliže Váš server vyžaduje volbu profesionální použití, aby mohl využít přídavných IP adres, bude potřeba tuto volbu stále platit, ale IP adresy budou zdarma.



Jaká jsou pravidla u serverů Kimsufi a So you Start?

Zde nedojde k žádným změnám. IP adresy budou stát stále stejně, ale u serverů Kimsufi se bude platit za všechny IP adresy na konci měsíce.



Jaký má vliv nový fakturační systém na servery Kimsufi?

Jestliže si ponecháte IP a bloky IP adres na svém serveru Kimsufi, jejich cena zůstane stejná s tím, že je budete platit měsíčně.



Zaplatil jsem za své IP failover a bloky IP dopředu. Budou mi peníze vráceny?

Ano, bude Vám automaticky vyplaceno vše, co jste zaplatili za období od 1. 5. 2014. Navrácení bude provedeno ve formě kreditu, který může být použit pro jakoukoli další platbu.



Pro které servery platí cenové podmínky?

Všechny servery OVH, včetně starých řad (ale mimo serverů Kimsufi a So you Start), si ponechají své podmínky.



Z čeho se skládá instalační poplatek?

Instalační poplatek umožňující aktivaci objednaných IP. Cena je od 56  bez DPH/IP (67,76 Kč s DPH) . Aktivace bloku 4 IP (/30) bude tady například zpoplatněna částkou 224  bez DPH/IP (271,04 Kč s DPH) .



Jak mohu zrušit mé IP adresy?

Ze svého Manažeru, v sekci "Správa IP"
Pro zrušení IP umístěných na blacklistech je nejdříve potřeba provést nezbytné kroky a opravit takto označené adresy.





Licence


Cena/měsíc
Windows 2008 (R2) a 2012 (R2) Standard a Web 560  bez DPH/procesor (677,6 Kč s DPH)
Web Host 12/ Hosting suite neomezený (10 a novější) 700  bez DPH (, Kč s DPH)
cPanel: neomezený počet domén 700  bez DPH (, Kč s DPH)
Direct Admin: neomezený počet domén 280  bez DPH (338,8 Kč s DPH)
Virtuozzo: 3 x kontejner 700  bez DPH (, Kč s DPH)



Zaplatil jsem za své licence dopředu, nabídnete mi nějaké navrácení peněz?

Ano, bude Vám automaticky vyplaceno vše, co jste zaplatili za období od 1. 5. 2014. Navrácení bude provedeno ve formě kreditu, který může být použit pro jakoukoli další platbu.





Technické otázky


Jaké jsou výhody Virtuálního Racku neboli "vRACK"?

Virtuální Rack umožňuje virtuální propojení několika serverů (bez ohledu na jejich počet nebo fyzické umístění v našich datacentrech) přes virtuální switch v rámci stejné privátní sítě. Vaše servery díky tomu mohou mezi sebou komunikovat privátně a bezpečně.



Proč mají servery řady Infrastructure 2 síťové karty?

Řada dedikovaných serverů Infrastructure je přímo napojena na možnost vRack a má dvě síťové karty:

  • první k umožnění externího přístupu do Vaší infrastruktury - z veřejné sítě Internet
  • druhou k umožnění propojení serverů navzájem v rámci zabezpečené VLAN


Jak si mám zvolit datacentrum?

Zvolte si datacentrum podle geografického umístění svých zákazníků a uživatelů. Na výběr máte ze seznamu datacenter OVH, nabízejících připojení do exklusivních sítí v různých částech světa.



Jak zvolit službu k ukládání dat?

S nabídkami dedikovaných serverů OVH můžete zvolit ukládání svých dat podle jejich využití a důležitosti:


  • Služba NAS: Navržena pro vysokou dostupnost (až 100%). Tyto stroje mají nastaven RAID a nabízejí perfektní I/O výkon. Ve standardní, hybridní či plné SSD verzi je server NAS připojen pomocí sítě ke všem aktivním dedikovaným serverům, takže Vaše data mohou být snadno distribuována. Diskové oddíly, automatické snapshoty, rekonstrukce RAID: OVH se zavázalo poskytovat svým zákazníkům vysokou kvalitu služeb na všech úrovních.
  • Obecně používané pro podporu celého životního cyklu Vašich serverů, poskytují servery Storage až 216 TB úložiště (nastavená v RAID). Jsou kompatibilní s technologií vRack pro zabezpečený přístup k Vašim kritickým datům pomocí privátní VLAN. Interní síť OVH umožňuje využívat šířku pásma 1 - 40 Gb/s.
  • Backup Storage: každý dedikovaný server OVH má v ceně k dispozici 500GB úložiště pro ukládání nekritických dat. Toto úložiště lze rozšířit až na 10 TB a pro usnadnění přenosu dat můžete používat protokoly FTP(S), NFS a CIFS. Vaše zálohy serverů.




Týdenní pronájem serveru


Jaké jsou podmínky pro použití serveru na 1 týden?

Server si můžete objednat na 1 týden bez jakýchkoli závazků. Rozdílnost mezi touto službou a standardní službou je v odlišné době používání (1 týden) a zahrnutými službami.



Jaké služby jsou zahrnuty v nabídce serveru na 1 týden?

Nabídka dedikovaných serverů na 1 týden zahrnuje:

  • všechny standardní služby OVH
  • níže uvedené licence na 1 týden:
    Cena/měsíc Jednotýdenní nabídka
    Windows 2008 (R2) a 2012 (R2) Standard a Web 560  bez DPH/procesor (677,6 Kč s DPH) ZDARMA
    Web Host 12/ Hosting suite neomezený (10 a novější) 700  bez DPH (, Kč s DPH) ZDARMA
    cPanel: neomezený počet domén 700  bez DPH (, Kč s DPH) ZDARMA
    Direct Admin: neomezený počet domén 280  bez DPH (338,8 Kč s DPH) ZDARMA
    Virtuozzo: 3 x kontejner 700  bez DPH (, Kč s DPH) ZDARMA


Jsou zde instalační poplatky u serverů na 1 týden? Co se stane při prodloužení?

U nabídky serverů na 1 týden nejsou započítány žádné instalační poplatky. Jestliže se ale rozhodnete si takovýto server ponechat a změnit ho na klasickou službu, bude po Vás systém tento instalační poplatek požadovat.



Mohu přenést licenci na jiný server?

Ano, ale stane se placenou licenci za standardní cenu.



Je zde omezení počtu nabídek serverů na 1 týden?

Ne, můžete si objednat tolik serverů, kolik potřebujete a to bez jakéhokoli omezení časového nebo početního.



Mohu si ponechat server a jeho nastavení na konci týdne?

Ano, jednoduše si změníte službu na klasickou a zaplatíte na období minimálně 1 měsíce.



Jak bude zpoplatněna licence po skončení týdenního pronájmu?

Bude zpoplatněna dle aktuálního ceníku licencí.



Mohu si upravit svůj server (RAID, CPU, atd.)?

Dedikované servery na jeden týden jsou dostupné pouze s implicitním nastavením. Jestliže chcete otestovat upravené servery, přejděte do "hard zone" (připravujeme).



Co se stane na konci týdne, jestliže nepožádám o ponechání serveru?

Budete mít přístup ke svému serveru přesně po dobu 7 dní. Tato doba začne dodáním serveru. Jestliže se během tohoto týdne nerozhodnete vytvořit a zaplatit objednávku na prodloužení serveru, dojde ke zrušení přístupu na server a veškerá data budou vymazána.