Anti-DDoS >


Ochrana anti-DDoS GAME




Vývoj této pokročilé ochrany:



Herní průmysl je velmi náchylný na útoky typu DDoS. Ochranná řešení implementovaná hostingovými poskytovateli mají často omezenou kapacitu jak co se týče intensity, tak i frekvence těchto útoků a to především, když jde o UDP flood útoky cílené na UDP protokol, který používá převážná většina herních serverů.

To je důvodem, proč bylo nezbytné vytvořit anti-DDoS ochranu speciálně navrženou pro herní servery.



Anti-DDoS ochrana na míru pro Vaší hru!


Pro poskytnutí co možná nejlepší ochrany proti útokům, analyzovali vývojáři OVH jak se chovají nejpopulárnější herní platformy (Counter Strike, TeamFortress, Minecraft) a komunikační nástroje (TeamSpeak a Mumble). V našich laboratořích a také na reálných serverech našich zákazníků studovali zranitelnost těchto aplikací a dokumentovali různé strategie útoků. Tento reverzní inženýring jim umožnil poskytnout řešení vytvořené na míru pro každou herní skupinu. Pro každou takovouto skupinu byla vytvořena množina předdefinovaných pravidel, které lze nasadit jediným kliknutím pro filtrování nelegitimního příchozího i odchozího přenosu dat UDP paketů.



Dvojí zmírnění: vstupní a výstupní filtr


Pro každý typ útoku jsme vybudovali speciální typ chování integrované blízko serveru přímo v rámci Tilera hardware. Velkou inovací je filtr, který analyzuje příchozí a odchozí přenos dat pro lepší identifikaci legitimních dotazů posílaných na server. Je schopný rozlišovat pakety připojených zákazníků od paketů, které jsou součástí útoku. Anti-DDoS Game se proto vždy chová jako cache a filtruje TCP/IP a UDP pakety.



Detaily anti-DDoS Game ochrany




Game zmírnění


Router umístěný vedle serveru analyzuje pakety. Tento router se ke každé hostované hře chová jinak. Například se router chová jako cache pro případ zbavení se nepotřebných dotazů.